1

One highway - a thousand routes

Время
в Ташкенте

Yuk egalari uchun ma'lumot

Турксиб Магистраль темир йўл транспортида йирик габаритли ва о?ир юкларни ташишни амалга оширади. Шуб?асиз, ташишнинг ушбу тури компаниямизда устувор йўналишларидан биридир. Компания штатида габаритсиз юкларни ташишга ихтисослашган ?одимлар уларнинг касб ма?оратини тасди?ловчи сертификат ва дипломларга эга. Габаритсиз юклар билан ишлаш бўлимининг ?одимлари махсус ў?ишдан ўтиб, юкларни очи? ?аракатдаги составга ма?камлаш чизмаларини тузиш ва ишлаб чи?иш имкониятига эга. Лекин бизнинг асосий афзаллигимиз – бу бизнинг беба?о тажрибамиздир. Габаритсиз юклар билан бо?ли? барча ишларни биз лойи?ани ишлаб чи?ишдан бошлаб юкни белгиланган жойга етказилишигача барча ишларни олиб борамиз. Бу жуда мураккаб ва сермаша??ат жараён бўлиб, у ўз ичига ишларни режалаштириш ва нархни чи?ариш, юкни тайёрлаш, ма?камлаш чизмасини тузиш, ма?камлаш реквизитларини ишлаб чи?иш, ?аракатдаги составни ташкиллаштириш, темир йўл ташишида маъмурий жараёнлар, ортиш ва юкни ма?камлашни тў?ри ташкиллаштиришни ўз ичига олади. Габаритсиз юклар билан ишлашда биз муаллифлик назорати ?оидасига амал ?иламиз. Юклаш чизмасини тузган инженер юкни бориш йўналиши бўйича кейинчалик жўнатиш учун ?аракатдаги составга ма?камланган юкни бекатга ўзи топширади. Бу габаритсиз юкнинг юклашнинг тасди?ланган чизмасига мослиги бўйича юк текшириладиган му?им уланиш ша?обчалари ор?али ?аршиликларсиз етказилишини таъминлайди. 

 

Турксиб Магистраль темир йўл транспортида йирик габаритли ва о?ир юкларни ташишни амалга оширади. Шуб?асиз, ташишнинг ушбу тури компаниямизда устувор йўналишларидан биридир. Компания штатида габаритсиз юкларни ташишга ихтисослашган ?одимлар уларнинг касб ма?оратини тасди?ловчи сертификат ва дипломларга эга. Габаритсиз юклар билан ишлаш бўлимининг ?одимлари махсус ў?ишдан ўтиб, юкларни очи? ?аракатдаги составга ма?камлаш чизмаларини тузиш ва ишлаб чи?иш имкониятига эга. Лекин бизнинг асосий афзаллигимиз – бу бизнинг беба?о тажрибамиздир. Габаритсиз юклар билан бо?ли? барча ишларни биз лойи?ани ишлаб чи?ишдан бошлаб юкни белгиланган жойга етказилишигача барча ишларни олиб борамиз. Бу жуда мураккаб ва сермаша??ат жараён бўлиб, у ўз ичига ишларни режалаштириш ва нархни чи?ариш, юкни тайёрлаш, ма?камлаш чизмасини тузиш, ма?камлаш реквизитларини ишлаб чи?иш, ?аракатдаги составни ташкиллаштириш, темир йўл ташишида маъмурий жараёнлар, ортиш ва юкни ма?камлашни тў?ри ташкиллаштиришни ўз ичига олади. Габаритсиз юклар билан ишлашда биз муаллифлик назорати ?оидасига амал ?иламиз. Юклаш чизмасини тузган инженер юкни бориш йўналиши бўйича кейинчалик жўнатиш учун ?аракатдаги составга ма?камланган юкни бекатга ўзи топширади. Бу габаритсиз юкнинг юклашнинг тасди?ланган чизмасига мослиги бўйича юк текшириладиган му?им уланиш ша?обчалари ор?али ?аршиликларсиз етказилишини таъминлайди. 

 

Турксиб Магистраль темир йўл транспортида йирик габаритли ва о?ир юкларни ташишни амалга оширади. Шуб?асиз, ташишнинг ушбу тури компаниямизда устувор йўналишларидан биридир. Компания штатида габаритсиз юкларни ташишга ихтисослашган ?одимлар уларнинг касб ма?оратини тасди?ловчи сертификат ва дипломларга эга. Габаритсиз юклар билан ишлаш бўлимининг ?одимлари махсус ў?ишдан ўтиб, юкларни очи? ?аракатдаги составга ма?камлаш чизмаларини тузиш ва ишлаб чи?иш имкониятига эга. Лекин бизнинг асосий афзаллигимиз – бу бизнинг беба?о тажрибамиздир. Габаритсиз юклар билан бо?ли? барча ишларни биз лойи?ани ишлаб чи?ишдан бошлаб юкни белгиланган жойга етказилишигача барча ишларни олиб борамиз. Бу жуда мураккаб ва сермаша??ат жараён бўлиб, у ўз ичига ишларни режалаштириш ва нархни чи?ариш, юкни тайёрлаш, ма?камлаш чизмасини тузиш, ма?камлаш реквизитларини ишлаб чи?иш, ?аракатдаги составни ташкиллаштириш, темир йўл ташишида маъмурий жараёнлар, ортиш ва юкни ма?камлашни тў?ри ташкиллаштиришни ўз ичига олади. Габаритсиз юклар билан ишлашда биз муаллифлик назорати ?оидасига амал ?иламиз. Юклаш чизмасини тузган инженер юкни бориш йўналиши бўйича кейинчалик жўнатиш учун ?аракатдаги составга ма?камланган юкни бекатга ўзи топширади. Бу габаритсиз юкнинг юклашнинг тасди?ланган чизмасига мослиги бўйича юк текшириладиган му?им уланиш ша?обчалари ор?али ?аршиликларсиз етказилишини таъминлайди. 

 

Турксиб Магистраль темир йўл транспортида йирик габаритли ва о?ир юкларни ташишни амалга оширади. Шуб?асиз, ташишнинг ушбу тури компаниямизда устувор йўналишларидан биридир. Компания штатида габаритсиз юкларни ташишга ихтисослашган ?одимлар уларнинг касб ма?оратини тасди?ловчи сертификат ва дипломларга эга. Габаритсиз юклар билан ишлаш бўлимининг ?одимлари махсус ў?ишдан ўтиб, юкларни очи? ?аракатдаги составга ма?камлаш чизмаларини тузиш ва ишлаб чи?иш имкониятига эга. Лекин бизнинг асосий афзаллигимиз – бу бизнинг беба?о тажрибамиздир. Габаритсиз юклар билан бо?ли? барча ишларни биз лойи?ани ишлаб чи?ишдан бошлаб юкни белгиланган жойга етказилишигача барча ишларни олиб борамиз. Бу жуда мураккаб ва сермаша??ат жараён бўлиб, у ўз ичига ишларни режалаштириш ва нархни чи?ариш, юкни тайёрлаш, ма?камлаш чизмасини тузиш, ма?камлаш реквизитларини ишлаб чи?иш, ?аракатдаги составни ташкиллаштириш, темир йўл ташишида маъмурий жараёнлар, ортиш ва юкни ма?камлашни тў?ри ташкиллаштиришни ўз ичига олади. Габаритсиз юклар билан ишлашда биз муаллифлик назорати ?оидасига амал ?иламиз. Юклаш чизмасини тузган инженер юкни бориш йўналиши бўйича кейинчалик жўнатиш учун ?аракатдаги составга ма?камланган юкни бекатга ўзи топширади. Бу габаритсиз юкнинг юклашнинг тасди?ланган чизмасига мослиги бўйича юк текшириладиган му?им уланиш ша?обчалари ор?али ?аршиликларсиз етказилишини таъминлайди. 

 

Турксиб Магистраль темир йўл транспортида йирик габаритли ва о?ир юкларни ташишни амалга оширади. Шуб?асиз, ташишнинг ушбу тури компаниямизда устувор йўналишларидан биридир. Компания штатида габаритсиз юкларни ташишга ихтисослашган ?одимлар уларнинг касб ма?оратини тасди?ловчи сертификат ва дипломларга эга. Габаритсиз юклар билан ишлаш бўлимининг ?одимлари махсус ў?ишдан ўтиб, юкларни очи? ?аракатдаги составга ма?камлаш чизмаларини тузиш ва ишлаб чи?иш имкониятига эга. Лекин бизнинг асосий афзаллигимиз – бу бизнинг беба?о тажрибамиздир. Габаритсиз юклар билан бо?ли? барча ишларни биз лойи?ани ишлаб чи?ишдан бошлаб юкни белгиланган жойга етказилишигача барча ишларни олиб борамиз. Бу жуда мураккаб ва сермаша??ат жараён бўлиб, у ўз ичига ишларни режалаштириш ва нархни чи?ариш, юкни тайёрлаш, ма?камлаш чизмасини тузиш, ма?камлаш реквизитларини ишлаб чи?иш, ?аракатдаги составни ташкиллаштириш, темир йўл ташишида маъмурий жараёнлар, ортиш ва юкни ма?камлашни тў?ри ташкиллаштиришни ўз ичига олади. Габаритсиз юклар билан ишлашда биз муаллифлик назорати ?оидасига амал ?иламиз. Юклаш чизмасини тузган инженер юкни бориш йўналиши бўйича кейинчалик жўнатиш учун ?аракатдаги составга ма?камланган юкни бекатга ўзи топширади. Бу габаритсиз юкнинг юклашнинг тасди?ланган чизмасига мослиги бўйича юк текшириладиган му?им уланиш ша?обчалари ор?али ?аршиликларсиз етказилишини таъминлайди. 

 

Турксиб Магистраль темир йўл транспортида йирик габаритли ва о?ир юкларни ташишни амалга оширади. Шуб?асиз, ташишнинг ушбу тури компаниямизда устувор йўналишларидан биридир. Компания штатида габаритсиз юкларни ташишга ихтисослашган ?одимлар уларнинг касб ма?оратини тасди?ловчи сертификат ва дипломларга эга. Габаритсиз юклар билан ишлаш бўлимининг ?одимлари махсус ў?ишдан ўтиб, юкларни очи? ?аракатдаги составга ма?камлаш чизмаларини тузиш ва ишлаб чи?иш имкониятига эга. Лекин бизнинг асосий афзаллигимиз – бу бизнинг беба?о тажрибамиздир. Габаритсиз юклар билан бо?ли? барча ишларни биз лойи?ани ишлаб чи?ишдан бошлаб юкни белгиланган жойга етказилишигача барча ишларни олиб борамиз. Бу жуда мураккаб ва сермаша??ат жараён бўлиб, у ўз ичига ишларни режалаштириш ва нархни чи?ариш, юкни тайёрлаш, ма?камлаш чизмасини тузиш, ма?камлаш реквизитларини ишлаб чи?иш, ?аракатдаги составни ташкиллаштириш, темир йўл ташишида маъмурий жараёнлар, ортиш ва юкни ма?камлашни тў?ри ташкиллаштиришни ўз ичига олади. Габаритсиз юклар билан ишлашда биз муаллифлик назорати ?оидасига амал ?иламиз. Юклаш чизмасини тузган инженер юкни бориш йўналиши бўйича кейинчалик жўнатиш учун ?аракатдаги составга ма?камланган юкни бекатга ўзи топширади. Бу габаритсиз юкнинг юклашнинг тасди?ланган чизмасига мослиги бўйича юк текшириладиган му?им уланиш ша?обчалари ор?али ?аршиликларсиз етказилишини таъминлайди. 

 

Турксиб Магистраль Хитойдан 1 паллетгача бўлган xажмдаги юкларнинг кичик партияларини ташишни амалга оширади. Сўнгги вақтларда юк ташувчиларида Хитойдан ўлчами ва xажми юкнинг кўчиш воситасидан анча кичик бўлган юкларни ташишда эxтиёж ортмоқда. Мижозларимизга юк ташиш нархини тушириш мақсадида биз юкларни Хитойнинг йирик шаxарларидаги омборларда тўпланиш чизмаси ишлаб чиқилди. Эндиликда биз Хитойдан Ўзбекистонга бир контейнерда турли юк жўнатувчилари юкларининг кичик партияларини етказишимиз мумкин. Ташишлар учун биз етказиш вақтини қисқартириш учун 40-футли Shanghai, Shenzhen ва Urumqi контейнерларидан фойдаланамиз, негаки айрим вақтларда темир йўл платформасига составни шакллантиришда 20-футли контейнерни қидириш кўп ваxтни олади.

Йиғма юкларни 20-футли контейнерларда ташиш LIANYUNGANG шаxридаги омборлардан юкларни ортиб жўнатишда мумкин бўлиб, бу мазкур шаxар бекатларидан xарбий йўналишда борувчи катта юк оқимининг оқибатидир.

Йиғма юкни шакллантириш мураккаб жараён бўлиб, бир контейнерда турли xажмдаги юкларни жойлаштириш қоидалари мавжуд. Бизнинг тажрибамизда умумий оғирлиги маркази сурилиши натижасида бир контейнерга икки хил юкни ортиш имконсиз бўлган xолатлар учраган. Шунинг учун бизнинг мутахассисларимиз юкларни кейинчалик жўнатиш мақсадида бир транспорт воситасига йиғишдан олдин уни синчиклаб ўрганишади.

Турксиб Магистраль Хитойдан 1 паллетгача бўлган xажмдаги юкларнинг кичик партияларини ташишни амалга оширади. Сўнгги вақтларда юк ташувчиларида Хитойдан ўлчами ва xажми юкнинг кўчиш воситасидан анча кичик бўлган юкларни ташишда эxтиёж ортмоқда. Мижозларимизга юк ташиш нархини тушириш мақсадида биз юкларни Хитойнинг йирик шаxарларидаги омборларда тўпланиш чизмаси ишлаб чиқилди. Эндиликда биз Хитойдан Ўзбекистонга бир контейнерда турли юк жўнатувчилари юкларининг кичик партияларини етказишимиз мумкин. Ташишлар учун биз етказиш вақтини қисқартириш учун 40-футли Shanghai, Shenzhen ва Urumqi контейнерларидан фойдаланамиз, негаки айрим вақтларда темир йўл платформасига составни шакллантиришда 20-футли контейнерни қидириш кўп ваxтни олади.

Йиғма юкларни 20-футли контейнерларда ташиш LIANYUNGANG шаxридаги омборлардан юкларни ортиб жўнатишда мумкин бўлиб, бу мазкур шаxар бекатларидан xарбий йўналишда борувчи катта юк оқимининг оқибатидир.

Йиғма юкни шакллантириш мураккаб жараён бўлиб, бир контейнерда турли xажмдаги юкларни жойлаштириш қоидалари мавжуд. Бизнинг тажрибамизда умумий оғирлиги маркази сурилиши натижасида бир контейнерга икки хил юкни ортиш имконсиз бўлган xолатлар учраган. Шунинг учун бизнинг мутахассисларимиз юкларни кейинчалик жўнатиш мақсадида бир транспорт воситасига йиғишдан олдин уни синчиклаб ўрганишади.

Турксиб Магистраль Хитойдан 1 паллетгача бўлган xажмдаги юкларнинг кичик партияларини ташишни амалга оширади. Сўнгги вақтларда юк ташувчиларида Хитойдан ўлчами ва xажми юкнинг кўчиш воситасидан анча кичик бўлган юкларни ташишда эxтиёж ортмоқда. Мижозларимизга юк ташиш нархини тушириш мақсадида биз юкларни Хитойнинг йирик шаxарларидаги омборларда тўпланиш чизмаси ишлаб чиқилди. Эндиликда биз Хитойдан Ўзбекистонга бир контейнерда турли юк жўнатувчилари юкларининг кичик партияларини етказишимиз мумкин. Ташишлар учун биз етказиш вақтини қисқартириш учун 40-футли Shanghai, Shenzhen ва Urumqi контейнерларидан фойдаланамиз, негаки айрим вақтларда темир йўл платформасига составни шакллантиришда 20-футли контейнерни қидириш кўп ваxтни олади.

Йиғма юкларни 20-футли контейнерларда ташиш LIANYUNGANG шаxридаги омборлардан юкларни ортиб жўнатишда мумкин бўлиб, бу мазкур шаxар бекатларидан xарбий йўналишда борувчи катта юк оқимининг оқибатидир.

Йиғма юкни шакллантириш мураккаб жараён бўлиб, бир контейнерда турли xажмдаги юкларни жойлаштириш қоидалари мавжуд. Бизнинг тажрибамизда умумий оғирлиги маркази сурилиши натижасида бир контейнерга икки хил юкни ортиш имконсиз бўлган xолатлар учраган. Шунинг учун бизнинг мутахассисларимиз юкларни кейинчалик жўнатиш мақсадида бир транспорт воситасига йиғишдан олдин уни синчиклаб ўрганишади.

Турксиб Магистраль Хитойдан 1 паллетгача бўлган xажмдаги юкларнинг кичик партияларини ташишни амалга оширади. Сўнгги вақтларда юк ташувчиларида Хитойдан ўлчами ва xажми юкнинг кўчиш воситасидан анча кичик бўлган юкларни ташишда эxтиёж ортмоқда. Мижозларимизга юк ташиш нархини тушириш мақсадида биз юкларни Хитойнинг йирик шаxарларидаги омборларда тўпланиш чизмаси ишлаб чиқилди. Эндиликда биз Хитойдан Ўзбекистонга бир контейнерда турли юк жўнатувчилари юкларининг кичик партияларини етказишимиз мумкин. Ташишлар учун биз етказиш вақтини қисқартириш учун 40-футли Shanghai, Shenzhen ва Urumqi контейнерларидан фойдаланамиз, негаки айрим вақтларда темир йўл платформасига составни шакллантиришда 20-футли контейнерни қидириш кўп ваxтни олади.

Йиғма юкларни 20-футли контейнерларда ташиш LIANYUNGANG шаxридаги омборлардан юкларни ортиб жўнатишда мумкин бўлиб, бу мазкур шаxар бекатларидан xарбий йўналишда борувчи катта юк оқимининг оқибатидир.

Йиғма юкни шакллантириш мураккаб жараён бўлиб, бир контейнерда турли xажмдаги юкларни жойлаштириш қоидалари мавжуд. Бизнинг тажрибамизда умумий оғирлиги маркази сурилиши натижасида бир контейнерга икки хил юкни ортиш имконсиз бўлган xолатлар учраган. Шунинг учун бизнинг мутахассисларимиз юкларни кейинчалик жўнатиш мақсадида бир транспорт воситасига йиғишдан олдин уни синчиклаб ўрганишади.